welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Wednesday 30 May 2012

Sil@p




Sekali kita ketuk paku pada dinding, kalau kita cabut balik sekalipun, tetap akan meninggalkan kesan.

Aku yang silap. Aku buat sesuatu tanpa fikir akan kesannya. Aku terlampau ikutkan perasaan marah aku. Aku tidak pernah kenal erti sabar.

Menyesal kemudian tidak berguna. Walau macam mana rindu sekalipun aku kat Tira, dia tetap takkan maafkan aku terhadap silap aku dulu. Kalau dia maaf sekalipun, mungkin dia tidak akan lupa apa yang aku sudah buat pada dia.

Aku mintak maaf. Aku tak mampu berhenti fikirkan Tira. Walaupun sebelum ni aku pernah bagitau aku takkan lagi sebut pasal Tira. Tapi, aku tak mampu halang hati aku untuk teringat kat Tira. Walau aku menjauh macam mana sekalipun, semua orang disekililing aku bagaikan tidak mahu aku berhenti dari fikirkan Tira. Mereka terusan2 bercakap tentang Tira dihadapan aku.


No comments: