welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Sunday 20 May 2012

Kecewa

kekecewaan di hati hanya Allah yang tahu.

pagi yang begitu indah... kami semua sudah berkumpul di bus stop 1 Malaysia 1 UMP seawal jam 4 pagi untuk bergerak ke stadium melawati shah alam. seramai 18 orang.

sampai je aku kat bus stop, aku nak pegi depan Tira. kalau boleh aku nak buat biasa depan dia. tapi, belom sempat aku sampai, dia dah gerak pegi sebelah sana. hatiku sangat kecewa. tengok dia mesra dengan Isma. aku jeles! hati aku memberontak, aku nak jugak rapat dengan Tira balik!!

tepat pukul 9 pagi. kami semua sampai di hentian gombak untuk berhenti rehat dan makan. sesudah makan, aku nampak Tira bersama kawan2 yang lain. aku pergi ke sana. aku nak ambil gambar, ingat Tira nak masuk sekali. tapi sayang, dia memang taknak aku tangkap gambar dia. 

aku nampak dia berseorangan. dia gerak pergi jauh dari tempat kitaorang. then, apa yang aku fikir, ni la peluang terbaik untuk aku tegur dia balik. untuk aku face to face dengan dia. <betapa rindunya aku nak lepak dengan dia>

slowly, aku gerak pergi tempat dia. belom sempat aku sampai, dia mula bergerak pergi makin jauh dari aku. hancur hati aku tak terkira. apa salah ke aku nak berbaik. tanpa sedar, air mata aku mengalir dalam kereta. malunya pada kakak dari UIA yang lain. nasib baik abg syafiq tak tengok. tetiba aku terfikir betapa hinanya diri aku. betapa berdosanya diri aku sampai Tira taknak jumpa aku macam tu sekali.

Lely pernah cakap, aku dah minta maaf. cukup la tu. biarlah kalau dia taknak tegur. tapi aku degil. aku cakap dekat Hajar yang aku sangat rindukan Tira. Hajar cakap, jangan la putus asa. tegur la dia lagi. cuba mecej dia tiap2 ari cakap rindukan dia. jangan nak mecej serius sangat. InsyaAllah aku akan ikut. tak kira kalau dapat mecej nak putus kawan lagi drpda dia lepas ni. tak kira. aku tetap tak kan putus asa. nak dia tahu, aku taknak hilang dia sebagai kawan aku.

No comments: