welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Monday 21 May 2012

Hari Perpaduan Kenshido Sdn Bhd

Mahu Mesti Mampu... Tula yang mesti selalu disematkan dalam hati.. jangan sempitkan impian dek kerana pendapatan yang kecil atau dengan kata yang lebih mudah "tak ada duit.."


pertama kali aku attend majlis yang sangat grand macam ni. memang sangat ramai manusia kat dalam stadium ni. that make me thought, yes! memang betul dah apa yang aku buat ni. rugi besar orang yang tolak apa yang kami ingin kongsikan ini!

kat sini dapat jumpa orang yang betul2 kaya dan tak berlagak. bukan macam orang tu yang kaya tak seberapa, kawan pun dengan orang kaya. tapi, talam dua muka. suka menindas orang yang miskin macam aku. dengan roomate sendiri pun nak cari masalah! astaghfirullahalazim... tetiba termarah pulak. maaf, aku hanya manusia biasa yang cuba untuk menjadi luar biasa...!


one more thing. aku dah pandai jadi mamarazi sekarang! haha! Tira kan memang taknak aku tangkap gamba dia. tapi, aku peduli apa! aku nak jugak dia ada dalam kamera aku. biarlah dia taknak aku ada dalam kamera dia sekalipun, gambar dia aku nak jadikan memori gak.

cuba cari dia dalam ni.. haha Jahatkan aku?!
 satu lagi benda yang buat aku happy! tetiba aku jadi femes sekejap dekat sini. kameraman zoom muka aku then keluar kat skrin besar! haha! malu pun ada bila budak2 Edata Kuantan, duk bersorak pulak bila muka aku dekat skrin besar. haha! seronok!

No comments: