welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Monday 28 May 2012

PaNas~~>HuJan

Kusangka panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengahari. Hujan best la. Sejuk. Best nak tido. Hehe

Taknak mengarut lebih2. But, this idiom really suits me.  Pagi tadi aku terasa sangat tertekan dengan keadaan. Masalah assignment berlambak dimana aku yang kena uruskan semua. Daripada assignment calculus yang diorang semua tak tau buat, sehinggalah assignment Thermodynamics yang aku kena wat sorang2.

Tengahari hujan ke kat UMP? Tak lah. Cuma, bagi aku, maksud peribahasa ni, hujan ditengahari adalah suatu yang memberikan makna yang amat mendalam bagi aku. Hujan kat satu Rahmat. Tengahari tadi aku keluar makan dekat kafe. Tetiba saja terserempak dengan Tira. Aku hanya mampu tersenyum. Tapi, Tira senyum dekat aku balik. Dan kali ni, dia respon pada soalan aku really well. Terasa dunia aku dikelilingi taman yang sangat indah pada masa itu. Terima kasih Tira!

Petang pulak, aku yang terpaksa buat assignment Thermodynamics sorang2 dah nak pecah kepala fikir. Mintak la pinjam dengan Halim. Nasib baik la Halim tu sangat baik. Dia yang bagi pinjam kat aku. Boleh lah jugak buat.

Jumpa madam Syarifah, terkantoi pulak meniru. Tapi, aku jujur la kat madam aku yang tiru Halim. Bukan Halim yang tiru aku. Aku cakap aku betul2 dah tak boleh fikir sebab aku buat sorang2. Nasib baik madam faham. Madam Syarifah sangat baik

2 comments:

Babu said...

huhu... bru bca td.. sowiee sesgt... ary tu ada dpt cth cra keja tp xdpt msj kt fb, so juz dpt bg kt mistybaity ja.. sowie2..

pRiNnCeSs NiEy-Sa said...

@babu : its sokay... da anta,, madam cek, dia prasan kite ade meniru group laen... nasib baik dye x cakap pape... huhu