welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Thursday 17 May 2012

Me & Her

hatiku sunyi...hanya kerinduan yang mendalam padamu, duhai sahabatku...
saat aku hanya sanggup menitiskan airmata,
saat aku hanya sanggup diam terkatub,
aku telah menahan rindu ini sahabat...
bilakah kitakan bersua??

hatiku menangis sayu bila teringatkan Athirah. aku tahu dia bahagia walau tanpaku sekarang. aku sentiasa ambil berat pasal dia tanpa dia sedar. maafkan aku tira. aku tak berniat nak menipu kau. sengaja aku cipta profile fb yang lain semata2 untuk tahu keadaan kau.

apa yang aku dapat lihat, kau memang bahagia tanpa aku sekarang.syukur Alhamdulillah. tidak mengapa jika hatiku bersedih. paling tidak pun,aku mampu tersenyum melihat kau bahagia. aku sedar sekarang, kehadiran aku dulu hanya mampu menambahkan duka buat kau. maafkan aku.

P/S ::: aku risau tatkala kau lambat datang Test Calculus tadi. aku nak call kau. tapi, lecturer dah bagi warning off fon. jujur & ikhlas aku cakap, aku memang risau sangat. 

salam RINDU,
  ~NISA~   

No comments: