welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Wednesday 16 May 2012

Rindu

betul la kata orang. kita tak leh genggam sesuatu tu terlampau erat. nanti pecah kat tangan sendiri.

aku terlampau sayangkan Tira dulu. sampai nak kemana saja mesti aku takkan lupakan dia. kami sangat rapat dulu. makan sama2, study sama2, kelas pun sama, tidur pun sama2, cik abang pun sama2 org shah alam, cita2 pun nak bukak bisnes sama2, nanti dah habis belajar nak rumah dekat. boleh dikatakan hampir semua nak sama2 la.
 tu la kan. bila dah genggam terlampau erat, macam ni pulak jadinya. dia langsung dah tak nak pandang aku sekarang. yela, maybe salah aku. aku selalu mintak maaf kat dia. aku terlampau berusaha nak rapat dengan dia balik. aku terlampau memaksa.

nak tau kenapa?? sebab aku takut kehilangan Tira. dialah satu2nya kawan baik yang sangat rapat dengan aku dulu. aku dah takde rapat dengan orang lain selain dia dulu. sekarang bila dah jadi macam ni, aku betul2 keseorangan. hanya kerinduan yang bertamu dihati.

aku cuma nak dia tahu, aku sayangkan dia. aku taknak menangis depan dia. teringat.... kelas organic, aku duduk tempat biasa, ingat dia nak duduk sekali, tapi, dia taknak. dia duduk belakang sekali. aku mengalah, tidak mengapa kalau aku takde kawan, yang penting dia tak kesunyian. aku duduk depan sekali. barulah dia datang tempat biasa kami duduk. baguslah. 


Tira, aku nak kau tau, aku rindukan kau sangat. tiap2 hari aku berdoa, kita boleh rapat balik. tu je yang dapat buat aku happy sekarang ni. kalau satu UMP ni nak benci aku, aku tak kisah. yang penting aku dengan kau boleh rapat balik. :'(

No comments: