welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Sunday 27 May 2012

eSAiNmeNt

ade 2 assignment yang nak kena hantar harini. thermodynamics dan jugak Calculus... tapi satu apa pun tak buat lagi. budak group aku pulak main lepas tangan macam tu je. Calculus... mula bagi alasan takde kat UMP. ok fine, aku boleh la terima. lepastu, tak lama kemudian hantar mecej tak boleh buat pulak. lepas tu senyap macam tu je. dulu ada gak Tira yang tolong2 kalau aku sorang2 buat assignment. dia akan teman aku jumpa lecturer. teringat... sedih.. :'(


Assignment thermo pulak, punya la susah. aku tengok pun tak tau nak mula macam mana. At least nak la jugak jawapan akhir. nak tau betul ke salah. apa guna kerah otak kalau last2 dapat tau salah. boleh je aku nak cuba. tapi, tula.. takut salah. aku dahlah tak pandai sangat thermo. budak group aku senyap pulak. terpaksa la aku usaha pinjam group lain. terpaksa la timbul unsur plagiarism disitu ye. maafkan saya ye madam.

No comments: