welkem

welkem
:))

its mine! :p

Photobucket

Followers

Wednesday 23 May 2012

Test oh Test!

belajar memaafkan jika ingin dimaafkan..
belajar menghormati jika ingin dihormati..
belajar memahami jika ingin difahami..
belajar menyayangi jika ingin disayangi..
belajar menghargai jika ingin dihargai..
belajar menyenangi jika ingin disenangi..

kalau nak ikutkan, harini la hari yang paling mengecewakan. tapi, take it positive la. everything happen for reasons kan. harini aku bangun awal. kul5.30 pagi dah bangun. awal kan? hee~

bila kepala dah berserabut dengan Test yg banyak, mula la plan nak study terbantut. pagi tu ada la jugak belek sikit nota Organic Chem dgan Chemistry Lab. bila petang menjelma, berat pulak mata ni.tidur jela. study entah kemana. memang Test pun redha jela.

bukak je soalan Test Chemistry Lab petang tu, "aduh, soalan apa ni? satu pun aku takleh nak jawab."
malam, lepas bukak puasa, lagi la. tak sempat langsung dah nak study Organic Chemistry. sebelun start Test, punya lah baca doa mintak dengan Allah supaya terangkan aku dan Tira and jugak kawan2 yang lain supaya mudah la nak jawab soalan. memang soalan pun 50-50 la. killer punya soalan.. nasib baik aku ada basic jugak. Alhamdulillah boleh gak jawab walaupun tak 100% kan.

sebelum Test OC malam tu, abes je CL punya Test, aku terus mecej Tira wish gudluck utk malam ni. aku cakap, aku teringin sangat nak tengok dia senyum. tak suka dia masamkan muka macam tu. even, no reply from her kan. tapi, aku tak mengharap. and then. masa Test OC dia pandang belakang. aku pun perasan la, dia tengok aku la tu. hee~ perasan! bila aku tengok dia balik, dia pandang depan. haha! comel gak Tira rupanya kan. 

patutla ramai yang minat dia. korang jangan tak tau, ramai tau yang minat Tira. bila jalan dengan dia je, ramai la yang duk buat bunyi orang sakit mulut tu. pheewit sana pheewit sini. haha!

No comments: